sobota, 16 marca 2013

Życie . ? A może nie . ; /

kochani  ; ;c 
Czy to życie juz całkiem leży w gruzach .?!  nie ma  na nim nic .! jak to możliwe , że  osoby na którym nam zależy, są dla nas wszytskim to tak poprostu po pewnym czasie ich nie ma . ? maja nas kompletnie w dupie .! Czasem myśle , że tu nie pasuje ogółem w świecie ..  Może taka prawda ze dla mnie miejsca nie ma ..  Zakochałam się to było jest coś pieknego a zarazem bardzo przygnębiające . ;c jest taka osoba. która przychodzi do mnie na osiedle do swojej dupy . ;/  a teraz to mój były najlepszy pryjaciel rozdzieliła nas .. ;c nie wiem jak daleko tak bd funkcjonować bo był dla mnie osobą naprawde bardzo ważną . :  C  Yh co tu pisać ..  Jak zwykle załamka. !  Nie nawidzę jej . ! A on jest zbyt głupi zeby zrozumiec że omotała go sb . :  C 
Co wy o tym myślicie . ? Co powinnam zrobić . ;c 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz